CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, January 1, 2009

Info TV: Debaran tiga finalis America's Next Top Model di Channel (V)









PADA Ahad ini akan menamatkan penantian siapakah yang bakal memegang takhta program pencarian peragawati tersohor di Amerika Syarikat, America's Next Top Model (ANTM) edisi ke-11.

Pastikan temu janji anda di depan kaca TV jam 9.45 malam hanya di Channel (V). Siapakah di antara Mckey Sullivan, Samantha Potter dan Analeigh Tipton yang bakal dinobatkan juara musim ini mengikuti jejak Whitney, Naima, Eva, Yvonne serta Jaslene.

Sebagai bonus untuk peminat setia program ini, Channel (V) akan menyiarkan maraton program musim ini bermula jam tujuh pagi pada hari yang sama. Ia pasti penuh dengan elemen melodrama dan percakaran yang cukup sinonim dengan program yang diasaskan peragawati terkemuka, Tyra Banks yang juga hos untuk program ini.

Diimbas kembali musim ini mencetuskan kontroversi apabila kehadiran Isis Tsunami mengundang ketegangan apabila dia menjadi peserta pondan kali pertama yang mengkelaskan dirinya sebagai wanita tetapi mendakwa dilahirkan dalam fizikal lelaki.

Biarpun gagal melayakkan diri ke peringkat tiga teratas, Isis menarik perhatian dan menambah rencah siri program ini.

Sudah berminggu-minggu, Mckey, Samantha dan Analeigh berusaha keras untuk memastikan ke peringkat akhir selepas melalui pengalaman tugasan dari tergantung di atas tali, di dalam air, catwalk dengan mata tertutup dan termasuklah kepada isu kemanusiaan, perkauman, homofobia dan sebagainya yang cuba dibangkitkan. Usaha mereka berbaloi dan berbayar hingga layak bersaing ke peringkat akhir di Amsterdam, Belanda.

Selain Tyra sebagai juri tetap, penghakiman nanti turut diadili jurugambar Nigel Barker, bekas pelakon menjadi model, Paulina Porizkova dan pakar catwalk, J Alexander. Jay Manuel seperti biasa akan menjadi penata gaya bagi setiap pos yang perlu dilakukan oleh ketiga-tiga peserta akhir program ini.

Siapa juaranya? Adakah Mckey ataupun Analeigh akan merebut takhta itu? Mungkinkah Samantha membuat kejutan. Tunggu sajalah keputusannya yang akan disiarkan menerusi di saluran Channel (V).

Untuk pengetahuan, atas permintaan ramai, Channel (V) akan menyiarkan ANTM musim ke-10 yang menobatkan Whitney, pemenang pertama yang tergolong dalam kategori ‘plus size’ mulai 11 Januari, nanti jam 9.45 malam.

Pada tarikh sama juga, saluran ini akan menyiarkan program realiti dunia penerbitan majalah fesyen, Stylista yang diilhamkan dari kemunculan filem The Devil Wears Prada dan program The Apprentice jam 8.55 malam.

0 comments: